Tatil Modu

Kaçış Modu

Ayrılda Gel

Öğrenmekten en çok zevk aldığım şey buydu… İşin gücün ortasında kafa dağıtmak için 1-2 gün tatil modu ! Bu mod sizi alır, götürür, kafanızı taktığınız veya neyi nasıl yapacağınızı düşündüğünüz “aksilikleri” yıkmak için en güzel yoldur. Aksilikler diyorum çünkü proje aşamasındaki her çalışmada kesinlikle aksilikler olur. Bu aksilikler her zaman daha çok donanım gerektiğini, bilginin hiç bir zaman yetmediğini, yeteneğinizin olduğu yerde saydığını ve bunun gibi şeyleri size hatırlatır.

İşte bu dönemlerde tatil modu kaçınılmaz olur. Tatil modunuzu kendiniz belirleyebilirsiniz. İsterseniz ; Adobe’nin adının bile anılmadığı platformlarda takılıp, film, müzik, dizi, vb. olaylara karışabilirsiniz. Tabi bu benim tercih ettiğim bir tarz değil. Ama genelde tasarımcı diğer dostlarımın PC başından kalkmadıklarına çok şahit oldum.

Fark yaratın ! Nasıl diye sormadan sadece yapın. Ben yaptım… Şu an bloguma bu yazıları Selimpaşa’da deniz kenarındaki kafeden yazıyorum. Yaklaşık 1 saat önce denizden çıktım 🙂 Tavsiye edebileceğim en güzel tatil modu budur. Ne Corel, ne de Adobe beni burda bulamaz 🙂

İşte bu fotoğrafta ispatı :

Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

